Megjelent a DXVK 1.9.3

Segítséget kaptál? Szívesen töltöd itt az idődet? Visszajársz hozzánk? Támogasd a munkákat: Ko-fi(külső hivatkozás) és Paypal(külső hivatkozás)!

kami911 képe

Megjelent a DXVK 1.9.3 verziója, amely a Steam rendszeren futtatható Windows-os játékok futtató komponense. A DXVK programkönyvtár segítségével a windows-os DirectX rendszerhívásokat fordítja át Vulkan-nal kompatibilis rendszerhívásokra. Ezt használja a Steam-be integrált, Wine köztesréteg alapú, Proton, amely lehetővé teszi a Windows-on futó játékok Linuxon futtatására.

A DXVK 1.9.3-mal már elérhető az NVIDIA Deep Learning Super Sampling (DLSS) támogatás, ha a DXVK-NVAPI komponenssel együtt használják az NVIDIA NVAPI interfész eléréséhez. A DXVK-NVAPI használata támogatja a DLSS-t mind a Vulkan-t mind a D3D11 és D3D12 Windows-játékok számára.

A DXVK 1.9.3 emellett optimalizált Direct3D 9 shader konstansok kezelést is tartalmaz, D3D9 lebegőpont emulációs fejlesztéseket és számos javítást hoz, amelyek különböző játékok javára szolgálnak.

A DXVK 1.9.2 verzióval csökken CPU terhelés a Direct3D 9 kódút esetében, valamint számos javítást hoz különféle játékokhoz, például: Red Orchestra 2, Dark Solus 2, Black Mesa, Crysis 3 Remastered, Euro Truck Simulator, Spinter Cell: Chaos Theory; Sim City 2013, The Guild 3 és más játékok. Az újdonságokról részletesen:

Érdemes figyelni, hogy a Proton és a DXVK fejlesztése hogyan alakul és miképpen lesz elérhető Linux-on egyre több és több Windows játék. A GitHub(külső hivatkozás)-on elérhető kiadás. Az újdonságok vélhetően hamarosan elérhetőek lesznek a Steam Play (Proton) alatt is.

(forrás(külső hivatkozás))